Innowacja w demakijażu dostępna w drogeriach Rossmann i aptekach Dbam o Zdrowie

Autor:
Drukuj artykuł

W sprzedaży w drogeriach Rossmann oraz aptekach Dbam o Zdrowie na terenie całej Polski pojawiła się już seria GLOV Hydro Demaquillage - przełomowych produktów do oczyszczania twarzy, które usuną nawet najmocniejszy makijaż i inne zabrudzenia wyłącznie za pomocą wody. Do nowych kanałów dystrybucji od połowy czerwca dołączy także sieć Hebe.

Rękawica, która zrewolucjonizowała demakijaż, została stworzona przez dwie młode Polki - Monikę Żochowską i Ewę Dudzic. Produkt zyskał dużą popularność wśród konsumentek zagranicznych, a wraz z rozpoczęciem sprzedaży w drogeriach Rossmann i Hebe oraz aptekach DOZ znacznie poszerzy skalę działalności w kraju. Wprowadzenie produktu na rodzimy rynek pokrywa się również w czasie z debiutem produktów GLOV Hydro Demaquillage w prestiżowej sieci sklepów ULTA w Stanach Zjednoczonych.
Celem firmy jest dotarcie z naturalnymi rozwiązaniami kosmetycznymi do każdej kobiety.

"Dzięki uczestnictwu w targach międzynarodowych udało nam się podbić prawie 40 krajów na całym świecie, ale to polski rynek zawsze był dla nas najważniejszy. Mamy świetne wyniki sprzedażowe m.in. we Francji i Szwajcarii. Wierzymy, że Polki też pokochają GLOV" - mówi Monika Żochowska, prezes Phenicoptere.

Dzięki innowacyjnym mikrowłóknom, które wchłaniają wodę i tłuszcz, rękawica zmywa nawet najmocniejszy makijaż, nie powodując podrażnień. To pierwszy tego typu produkt, który jest w pełni niealergiczny oraz odpowiedni dla każdego typu cery, także atopowej. Skutecznie redukuje nadmiar sebum i nie narusza bariery hydrolipidowej, czyli nie zaburza naturalnego pH zdrowej skóry. Wykazuje też lekkie działanie peelingujące, a także pobudza krążenie skóry. Już w krótkim czasie po rozpoczęciu stosowania zauważyć można poprawienie stanu cery, która staje się wygładzona, elastyczna i jędrna.

Jest też idealny latem - zajmuje niewiele miejsca w bagażu i jest łagodny dla podrażnionej słońcem skóry.

"Zawsze marzyłyśmy, żeby każda dziewczyna, którą spotkamy w siłowni, na basenie czy na wakacjach, zamiast tony preparatów do demakijażu, miała ze sobą GLOV. I to marzenie zaczyna się spełniać" - podkreśla Ewa Dudzic, wiceprezes Phenicoptere

Mając do wyboru różne warianty dostosowane do potrzeb konsumentek, GLOV Comfort (49 zł) i GLOV on-the-go (39 zł), tak podstawowa czynność jak demakijaż staje się dużo szybsza i przyjemniejsza. Produkt zachowuje właściwości oczyszczające przez 3 miesiące, dzięki czemu jest tez bardzo ekonomiczny.

***
Spółka Phenicoptere została zarejestrowana w Polsce w 2012 roku jako producent innowacyjnych produktów do oczyszczania skóry. Na swoim koncie ma wiele prestiżowych nagród i nominacji. Marka GLOV została doceniona np. przez magazyn Brief, Glamour oraz Dziennik Gazeta Prawna. Firma dystrybuuje produkty do ponad 30 krajów: w UE, na Bliski Wschód. GLOV jest bestsellerem m.in. we francuskiej sieci perfumerii Monoprix i w szwajcarskim Marionnaud.