Realash zmienił nazwę swojej marki na ORPHICA

Autor:
Drukuj artykuł

Wraz z nadejściem jesieni na polskim rynku pojawiła się marka kosmetyczna - ORPHICA. Jest to nowa odsłona marki Realash, która stworzyła niezwykle skuteczną odżywkę do rzęs REALASH, eyeliner w kredce EDGE, czy też innowacyjne serum pod oczy PURE.

Nowa marka to odpowiedź na oczekiwania i potrzeby klientów. Jak podkreślają jej przedstawiciele, jest to początek zmian w ofercie, które będzie można zaobserwować już w niedalekiej przyszłości. Dotychczas marka Realash oferowała produkty dedykowane do pielęgnacji twarzy oraz okolic oczu. Teraz zdobyte doświadczenie przy opracowywaniu bezpiecznych i skutecznych preparatów, jak również zaufanie klientów sprawiły, że oferta nowej marki zostanie poszerzona o kosmetyki, dzięki którym każdy będzie mógł kompleksowo zatroszczyć się o swoje ciało w domowym zaciszu.

- Zmieniając naszą markę pozostajemy wierni filozofii, która stała u podstaw Realash. Wierzymy, że siła płynie z natury. Nadal będziemy więc odkrywać właściwości roślin i wykorzystywać ich ekstrakty do produkcji innowacyjnych kosmetyków, dzięki którym każdy będzie mógł wydobyć swoje naturalne piękno - powiedziała Maria Klimek - Brand Manager ORPHICA.

W ofercie nowej marki znalazły się wszystkie produkty, które były sygnowane marką Realash. Pełna oferta marki ORPHICA, informacje o niej oraz adresy salonów kosmetycznych współpracujących z marką dostępne są na stronie www.orphica.pl