Diament tkwi w szczególe - antwerpska kolekcja diamentowej biżuterii D.I.C

Autor: Koniecznie przeczytaj
Drukuj artykuł





Niekwestionowaną stolicą diamentów jest Antwerpia, dlatego właśnie
najnowsza kolekcja diamentowej biżuterii firmy Diamonds International
Corporation powstała właśnie tam i od tego miejsca zaczerpnęła swoja
nazwę.

Antwerpia to miejsce, w którym najpiękniejsze diamenty świata po raz
pierwszy oglądają światło dzienne, ukazując swoje luksusowe oblicze.
Przez to stosunkowo niewielkie, belgijskie miasto przewija się aż 80 proc. surowych diamentów z całego świata. W wyniku wielu pracochłonnych procesów te szlachetne kamienie uzyskują tu charakterystyczny kształt, niepowtarzalny szlif, unikatowy kolor a także niebotycznie wysoką cenę. Jednak nawet najpiękniejszy na świecie diament nie spełni swej roli, jeśli nie znajdzie uznania oraz się towarzystwa pięknej kobiety. To właśnie dlatego projektanci biżuterii prześcigają się w tworzeniu klejnotów wzbudzających zachwyt i pożądanie płci pięknej. Wszystkie wzory ukazane w kolekcji antwerpskiej D.I.C zachwycają swoją subtelnością. Szerokie, wykonane z kilku szeregu maleńkich diamentów pierścionki urzekają swoim pięknem i charakterem.

Kobieta, która je wybierze z pewnością doceni ich wyjątkowość i styl.
W kolekcji, oprócz pierścionków, dostępne są także kolczyki oraz wisiorki. Precyzja, z jaką wykonano te wyjątkowe cacka ukazuje bardzo charakterystyczny, dla tej kolekcji, drobny szlif oraz zachwyca nawet najbardziej wybrednych klientów. Występują wzory zarówno klasyczne, jak i te lansujące najmodniejsze trendy. Mając na sobie ta niezwykła diamentową biżuterię każda pani zostanie zauważona podczas eleganckiego balu czy przyjęcia. Zawsze modne diamenty podkreślą jej kobiecość i urodę a to absolutnie najważniejsza cecha tych cudownych i szlachetnych kamieni. D.I.C. to czeska firma której główną domeną działalności jest sprzedaż i wyrób oryginalnej luksusowej biżuterii, obrót diamentami inwestycyjnymi oraz hurtowa sprzedaż drogich kamieni. Aktualnie 80 % obrotu firmy stanowi produkcja i sprzedaż biżuterii diamentowej. Miesięcznie firma sprzedaje około 300 karatów.

Jako lider na rynku D.I.C współpracuje z największymi profesjonalistami w zawodzie, projektantami mody, oraz designerami, a także aktywnie bierze udział w akcjach charytatywnych i za pomocą własnych działań PR rozpowszechnia wiedzę o diamentach.