Ekia ekspertyza anti-aging bio

Autor:
Drukuj artykuł


EKIA ekspertyza anti-aging bio


Dla kogo adresowana jest marka Ekia ?

Dla wszystkich Pań, które szukają jednocześnie: bezpieczeństwa, jakości kosmetyki bio, skuteczności i przyjemności z konsystencji czy zapachu! Bardziej serio, Ekia to marka, która po 5 latach obecności na rynku, została uznana za ekspertkę anty-aging bio. Ekia przeznaczona jest dla kobiet powyżej 35/ 40 lat, które zaczynają interesować się problemem starzenia się skóry, które wymagają jakości i skuteczności, które lubią nowe inne marki, bardziej " ludzkie" niż wielkie "mastodonty" rynku.

EKIA w 3 słowach?

Bliskość : stworzyliśmy kosmetyki EKIA, aby odpowiedzieć na potrzeby kobiet dojrzałych, które sądzą, że są źle " traktowane" przez istniejące marki kosmetyczne. Jesteśmy blisko klientów dzięki naszej stronie internetowej i przez obecność na serwisach społecznościowych, ale również organizując spotkania - zabiegi, które dają możliwość klientkom zapoznania się i przetestowania produktów. Ekia jest marką, które chce zostać marką niszową, ludzką i szczerą, jesteśmy przekonani, że nasze klientki to czują. Nasze klientki lubią nasze produkty, ale lubią również wiedzieć, że za marką stoją pasjonaci, którzy próbują im dać najlepsze kosmetyki bio, a nie grupa wielce doświadczonych specjalistów ds. marketingu z pięknie wypracowanymi metodami.

.
Jakość : to jest wielka siła marki i w tej kwestii nie idziemy na kompromis. Naszym priorytetem jest receptura. Według nas klient ma płacić za recepturę i skuteczność a nie za opakowanie. Koszty naszej receptury są 7 do 10 razy większe niż te, które miałam okazję widzieć w mojej poprzedniej pracy. Respektujemy optymalne koncentracje, żeby zagwarantować skuteczność składników zastosowanych w naszych produktach. Oczywiście opakowanie jest częścią całości, ponieważ jakość musi być widoczna w każdym szczególe, jednak w EKIA naszym priorytetem jest zawsze receptura i to dlatego mam wielu wiernych klientów. Próbujemy jak tylko możemy poprawiać jakość naszych produktów. W tym roku na przykład przygotowując materiały o soku " Smocza Krew" współpracowaliśmy z organizacją Raintree, która opiekuje się lasem amazońskim. Dodatkowo wykorzystujemy wodę z ekstraktem z nasion guarany pochodzącej ze zrównoważonych upraw i w ten sposób mam zawsze gwarancję dobrej jakości tego składnika.
.
Szczerość i integralność: Kiedy stworzyłam Ekia chciałam połączyć marketing ze szczerością. Bo co to jest marketing? To po prostu oferowanie produktów odpowiadających specyficznym potrzebom. Niekoniecznie musi on być powiązany z kłamstwem, przesadą czy argumentami " wyciągniętymi z rękawa" ? przynajmniej nie u wszystkich. Weźmy przykład testów skuteczności. Kiedy wprowadziliśmy żel Gel Lift Paupieres zrobiliśmy test tolerancji tego produktu na chętnych osobach. Korzystając z okazji zadaliśmy pytania o skuteczność naszych produktów. Rezultaty były niesamowite , ale odmawiamy ich przekazywania, bo uważamy, że prawdziwe testy skuteczności powinny zostać zmierzone a nie wynikać z samooceny. Dla mnie to są małe kroki dla wprowadzenia bardziej " ludzkiego" wymiaru wymiany międzyludzkiej. Możliwa jest praca poprzez szczerość i integralność a to zależy od ludzi, którzy pracują dla marki.

Skąd pochodzi nazwa Ekia ?

Pracując nad marką okazało się, że marka ta od początku była w równowadze pomiędzy wieloma elementami nie zawsze powiązanymi ze sobą - bio i skuteczność, anti-aging i nowoczesność oraz natura i nauka. Poza tym przychodzi taki czas, kiedy każda kobieta zaczyna szukać w życiu równowagi. Tak więc pracowaliśmy ze słowem "équilibre" ( równowaga) szukając słowa obrazującego kobiecość i skuteczność i tak pojawiła się EKIA, nazwa dająca się łatwa wymówić na całym świecie.



.